مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 20:552021-04-11اقتصادي

زیرساخت های بندری استان بوشهر تقویت می شود/ توسعه موج شکن کنگان


استاندار بوشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای توسعه موج شکن بندر کنگان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، زیرساخت های بندری استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در بازدید از روند توسعه بندر کنگان اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه دریا و بندر دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که نقش مهمی در اقتصاد و معیشت مردم دارد.

وی ادامه داد: در راستای بهبود وضعیت بنادر استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته است و شاهد افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در این بنادر هستیم و طرح های توسعه مهمی نیز در دست اجرا است.

استاندار بوشهر به ظرفیت های بندر کنگان در جنوب استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح توسعه موج شکن بندر کنگان یکی از اقدامات مؤثر در حوزه دریایی و بندری است که با جدیت پیگیر تکمیل آن هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق مطالبات مردم کنگان، طرح توسعه موج شکن بندر کنگان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان اجرایی و اعتبارات آن در سفر استانی هیئت دولت به استان بوشهر تخصیص یافت.

گراوند با تقدیر از پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه اسکله کنگان، ضمن رضایتمندی از اقدامات انجام شده، تاکید کرد: تسریع در اجرای طرح توسعه موج شکن های بندر کنگان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بندری استان بوشهر تقویت می شود/ توسعه موج شکن کنگان

زیرساخت های بندری استان بوشهر تقویت می شود/ توسعه موج شکن کنگان