مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-11دانش

فعال شدن رشته کونگ فو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان


رییس هیات کونگ فو خوزستان درباره راه اندازی رشته هنر رزم ملی ایران به عنوان یکی از گرایش های رشته تربیت بدنی در دانشگاه علمی کاربردی اهواز، - فعال شدن رشته "کونگ فو" در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان ایسنا/خوزستان رییس هیات کونگ فو خوزستان درباره راه اندازی رشته "هنر رزم ملی ایران" به عنوان یکی از گرایش های رشته تربیت بدنی در دانشگاه علمی کاربردی اهواز، گفت: اتفاق بسیار خوبی که برای کونگ فو خوزستان و کشور افتاد، فعال کردن گرایش کونگ فو در رشته تربیت بدنی برای اولین بار در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان است.

علی امانی در گفت وگو با ایسنا، درباره اهداف و برنامه های هیات کونگ فو خوزستان در سال 1400، اظهارکرد: در دوران کرونایی هیات ما اولین هیاتی بود که کار خود را به صورت مجازی در کشور آغاز کرد.

در ابتدای سال گذشته طی جلسه ای که با رییس فدراسیون برگزار کردیم، مقرر شد برنامه مسابقات سال 1399 را به صورت مجازی طرح ریزی کنیم و منتظر نمانیم تا کرونا و شرایط خاص آن برای ما و ورزشکاران مان تصمیم گیری کند.

وی افزود: سپس برگزاری دوره ها و مسابقات مجازی کونگ فو به صورت رسمی آغاز شد.

در ابتدای کار انطباق با شرایط مجازی برای ورزشکاران خوزستانی که تا قبل از آن، سابقه فعالیت در باشگاه ها و مکان های عمومی را داشتند، سخت بود و از سویی سوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن رشته کونگ فو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

فعال شدن رشته کونگ فو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان