مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-11اقتصادي

اشتغال 20 هزار نفر با اتمام 220 پروژه گردشگری در مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: 220 پروژه بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی در مازندران داریم که با اتمام این پروژه ها 20 هزار نفر مشغول کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیف الله فرزانه روز گذشته در آیین کلنگ زنی احداث مجتمع گردشگری سد الیمالات اظهار کرد: با تفاهم نامه ای که بین وزارت گردشگری و اقتصاد مقاومتی قرار گرفت و طی قرارداد 54 میلیارد تومانی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری امروز اجرای عملیات کلنگ زنی آن هستیم.

  محمد ابراهیم یخکشی از واگذاری پنج سد به بخش خصوصی برای طرح های گردشگری خبر داد و تصریح کرد: فاز اول دو سد تاکنون بهره برداری شد امروز این پروژه که در حوزه اشتغال تأثیرگذار است کلنگ زنی شد.

 وی گفت: با اعتقاد به اینکه با نگرش جدید توسعه رقم می خورد از سرمایه گذار خواستیم در این سد متفاوت کار کند.

 حجت الاسلام مهدی رزاقی مام جمعه ایزدشهر نیز در این آیین اظهار کرد: افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی ها در شرایط سخت امروز امیدبخش است و هر کسی قدمی برای سرافرازی کشور انجام دهد شایسته قدردانی است.

استاندار مازندران نیز در این آیین اظهار کرد: مازندران یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است و هر چه تعداد مراکز تفریحی و گردشگری افزایش پیدا کند، خدمات بهتری ارائه و اشتغالزایی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 20 هزار نفر با اتمام 220 پروژه گردشگری در مازندران

اشتغال 20 هزار نفر با اتمام 220 پروژه گردشگری در مازندران