مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 19:002021-04-11سياسي

انتخابات 28 خرداد/ کدام برنامه؟ کدام کارنامه؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، محمد ایمانی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود و رییس دولت سیزدهم، - شرط مهم تغییر سازنده و امیدبخش، همدلی و هم افزایی همه نیروهایی است که به آرمان ایران قوی و پیشرفته باور دارند و حاضرند برای تدارک آن از خودگذشتگی نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، محمد ایمانی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود و رییس دولت سیزدهم، حدود دو ماه دیگر انتخاب خواهد شد.

این انتخابات، هم از زاویه قدرت نمایی ملی در برابر فشارهای دشمنان اهمیت دارد، و هم می تواند نقطه پایان بر سوءمدیریت برخی مدیران بگذارد و شروع یک دگرگونی جدی در روند مدیریت اجرایی - به موازات تحولات پدید آمده در دستگاه قضایی و مجلس طی دو سال اخیر- باشد.

2- موضوع انتخابات برای دشمنان ملت ایران، به قدری جدی است که سفیر فرانسه در تهران، در گفت وگو با یک روزنامه می گوید تلاش می کنیم برجام قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران احیا شود .

و البته آن روزنامه شبه اصلاح طلب دلیلی نمی بیند که بپرسد اگر صداقت داشتید، چرا در این چند سال، کار دیگری جز زیر پا گذاشتن توافق به همراه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 28 خرداد/ کدام برنامه؟ کدام کارنامه؟

انتخابات 28 خرداد/ کدام برنامه؟ کدام کارنامه؟