مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-11سياسي

برای مهار موج چهارم کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها نیاز داریم


قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با صدور دومین اطلاعیه خود در سال 1400، تصریح کرد: برای مهار موج چهارم بیماری منحوس کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها نیاز داریم.

- دومین اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در سال 1400 برای مهار موج چهارم کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها نیاز داریم قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با صدور دومین اطلاعیه خود در سال 1400، تصریح کرد: برای مهار موج چهارم بیماری منحوس کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید، با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن رفتار ویروس جهش یافته انگلیسی و غالب شدن این نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان این که بایستی با به کارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار به کارگیری تمامی ظرفیت ها و همکاری دستگاه ها و سازمان های اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به منظور کاهش زمینه ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مهار موج چهارم کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها نیاز داریم

برای مهار موج چهارم کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها نیاز داریم