مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-11اقتصادي

استاندار اصفهان: دغدغه ما تداوم تولید در پلی اکریل است


حفظ منافع سهامداران ، بیکار نشدن کارگران و گردش چرخ تولید دغدغه های مهم ما در پلی اکریل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان با دستور کار بررسی آخرین وضعیت شرکت پلی اکریل روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.

عباس رضایی در حاشیه این نشست گفت: جلسه امروز با اولویت ادامه و افزایش روزانه تولید در این شرکت برگزار شد و همزمان مسائل کارگران به هیچ وجه نباید خدشه دار شود و بر روی این موضوع بسیار حساس هستم و اصرار دارم.

استاندار اصفهان  با بیان این که مساله و بحث سهام داران و مالکیت کارخانه باید حفظ شود، گفت: در کنار این مسائل باید براساس قانون پیش رفت.

وی افزود: در خصوص مسائلی که مطرح شد تصمیماتی گرفته شد که جمع بندی آن در نهایت به شورای تامین استان یا شهرستان می آید و سپس بر این مبنا اقدامات نهایی را احصا و تمامی موارد در زمانی که مشخص می کنیم لحاظ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کارخانه پلی اکریل در اصفهان با بیش از چهار دهه فعالیت و اشتغال زایی دست کم حدود یکهزار و 800 نفر، مادر صنعت نساجی کشور و استان اصفهان بشمار می آید؛ مهمترین تولیدات این کارخانه، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی استر است که به عنوان مواد اولیه در شرکت های نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: دغدغه ما تداوم تولید در پلی اکریل است

استاندار اصفهان: دغدغه ما تداوم تولید در پلی اکریل است