مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-11اقتصادي

توسعه محورهای همکاری میان انتخاب الکترونیک و دانشگاه اصفهان


محورهای همکاری علمی و تحقیقاتی میان دانشگاه اصفهان و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد امضا شد.

- ایسنا/اصفهان محورهای همکاری علمی و تحقیقاتی میان دانشگاه اصفهان و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد امضا شد.

معاون تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در نشست توسعه محورهای همکاری دوجانبه میان انتخاب الکترونیک و دانشگاه اصفهان با تاکید بر لزوم توسعه محورهای همکاری دوجانبه میان دانشگاه و صنعت، اظهار کرد: مساعدت ویژه رییس دانشگاه اصفهان در تخصیص سایت ویژه به معاونت تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قابل تقدیر است و امیدواریم این گروه صنعتی بتواند به عنوان پرچمدار صنعت لوازم خانگی در ایران بخشی از شبکه گسترده تحقیق و توسعه خود را در این مکان مستقر کند.

غلامحسین کسایی، افزود: تلاش برای دستیابی به تکنولوژی های روز دنیا و بهبود سطح فناوری محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک، یک ماموریت مهم برای تیم نخبگان تحقیق و توسعه در این گروه صنعتی است و انطباق نیاز مشتریان با فناوری محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته همواره یک اولویت مهم برای مجموعه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محورهای همکاری میان انتخاب الکترونیک و دانشگاه اصفهان

توسعه محورهای همکاری میان انتخاب الکترونیک و دانشگاه اصفهان