مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-11سياسي

چرا به نظر متخصصان در زمان خودش توجه نشد؟


در حال حاضر سوال برخی نمایندگان مجلس و بخش های تخصصی ای که نظاره گر این وضعیت هستند این است که چرا به نظر متخصصان در زمان خودش توجه نشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در حاشیه آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل وابسته به قوه قضاییه با تأکید بر لزوم توجه به نظر متخصصان اظهار کرد: توجه به نظر متخصص هم مبنای دینی دارد و هم مبنای فرهنگی، اجتماعی و عمومی.

بالاخره آقایان متخصص هستند و وقتی می بینند خطر دارد نزدیک می شود و زندگی مردم را خطر دارد تهدید می کند باید به نظر تخصصی شان توجه کرد و عدم توجه به نظر تخصصی متخصصان خسارات بسیار زیادی را به همراه دارد.

رییس قوه قضاییه افزود: مسئولین در همه حوزه ها باید خودشان را موظف بدانند که به نظر متخصصان در زمان خودش عمل کنند؛ چراکه اگر یک امری از زمان خودش گذشت خسارت به همراه دارد.

آیت الله رییسی با بیان اینکه مسئله زمان شناسی امری بسیار مهم است، گفت: به نظر من کادر درمان، وزیر محترم، دست اندرکاران و مسئولان ستاد ملی مقابله کرونا، پزشکانی هستند که نظر تخصصی می دهند و باید به نظر تخصصی آن ها توجه شود که عدم توجه به آن ها خساراتی را به همراه دارد و در حال حاضر سوال برخی نمایندگان مجلس و بخش های تخصصی ای که نظاره گر این وضعیت هستند این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به نظر متخصصان در زمان خودش توجه نشد؟

چرا به نظر متخصصان در زمان خودش توجه نشد؟