مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-11سياسي

برگزاری اجتماع مذهبی در شهرستان گناوه ممنوع است


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: با توجه قرار گرفتن شهرستان گناوه در وضعیت قرمز همه برنامه هایی که جنبه تجمع و همایشی دارند تا تغییر رنگ شرایط کرونایی شهرستان ممنوع است.

- حجت الاسلام آیت اندرزیان در گفت وگو با ، تمامی برنامه هایی که جنبه تجمعی و همایشی دارند اعم از برگزاری نماز جماعت، مجلس سخنرانی، جلسات ختم قرآن و هر گونه اجتماع مذهبی تا تغییر رنگ شرایط کرونایی شهرستان ممنوع است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: در این ایام درب مساجد هنگام نماز پنجگانه برای اقامه نماز فرادا باز باشد و مساجد بین ساعت 21 الی 22 پخش ادعیه ماه مبارک را از طریق بلندگوها در برنامه خود قرار دهند.

وی گفت: هر هیئت مذهبی در محل مساجد و حسینیه ها یک برنامه مجازی را در دستور فعالیت های خود قرار دهد و محافل انس با قرآن نیز به صورت ویژه و مجازی در مساجد برگزار شود.

حجت الاسلام اندرزیان بیان کرد: امامان جماعت مساجد شهرستان گناوه نسبت به تهیه بسته فرهنگی در خصوص ماه مبارک رمضان اقدام و آن را در گروه مجازی مسجد برای بهره مندی بیشتر از معنویات این ماه ارسال کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: هر یک از هیئت های مذهبی شهرستان در محله خود نیازمندان را شناسایی و نسبت به اهدا بسته معیشتی و فرهنگی به این خانواده ها برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع مذهبی در شهرستان گناوه ممنوع است

برگزاری اجتماع مذهبی در شهرستان گناوه ممنوع است