مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-11ورزشي

پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت/ هواداران گوا علیه سرخ ها! + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پست آخر صفحه اینستاگرام پرسپولیس حاشیه ساز شد، جایی که یک متن عجیب روی آن نقش بسته و به جنگ های ایران - هند در دوره حکومت نادر شاه افشار اشاره می کند: - پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت/ هواداران گوا علیه سرخ ها! + عکس پست آخر صفحه اینستاگرام پرسپولیس موجب خشم هوادران تیم گوا شده و می گوید بی احترامی به هندی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پست آخر صفحه اینستاگرام پرسپولیس حاشیه ساز شد، جایی که یک متن عجیب روی آن نقش بسته و به جنگ های ایران - هند در دوره حکومت نادر شاه افشار اشاره می کند: 283 سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند.

این پست البته یک روز بعد ویرایش شد.

با این حال طرفداران فوتبال در هند واکنش بسیار تندی را به آن نشان دادند و البته هواداران پرسپولیس نیز به زبان فارسی و انگلیسی تلاش کردند که باشگاه پرسپولیس و خود را از این موضوع تبرئه کنند.

یکی صفحه های فوتبال هند نوشت: اینستاگرام رسمی پرسپولیس به کل کشور ما بی احترامی کرده است.

نتایج مهم نیستند؛ با احترام به گوآ، ما می دانیم که کیفیت و قدرت پرسپولیس بیشتر است اما این چه حرفی است که شما نوشته اید؟ در زیر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت/ هواداران گوا علیه سرخ ها! + عکس

پست جنجالی پرسپولیسی ها خشم هندی ها را برانگیخت/ هواداران گوا علیه سرخ ها! + عکس