مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-11اقتصادي

بنیاد علوی 47 میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه کرد


دبیر نهاد آبادانی بنیاد علوی شهرستان هلیلان گفت: سال گذشته 47 میلیارد تومان در مناطق محروم شهرستان های استان هزینه شده و 5 میلیارد ریال نیز برای تکمیل گازرسانی به مدارس هلیلان تخصیص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، احمد همتی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با ارایه گزارشی از اقدامات مثبت این نهاد در مناطق محروم گفت: سال گذشته 47 میلیارد تومان در مناطق محروم شهرستان های استان هزینه شده است و این رقم در سال جاری نیز بیشتر می شود.

وی افزود: بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی 14 میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساخت هنرستان هشت کلاسه شهر کهره هلیلان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اختصاص داده است.

دبیر نهاد آبادانی بنیاد علوی هلیلان به حذف مدارس کانکسی در شهرستان هلیلان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای بین بنیاد علوی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بنابر حذف مدارس کانکسی تا پایان سال 99 امضا شده که ان شاالله هر چه زودتر با پیگیری های مداوم مرتفع خواهد شد.

همتی یادآور شد: بنیاد علوی همچنین 5 میلیارد ریال برای تکمیل گازرسانی به مدارس هلیلان تخصیص داده است.

وی از تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی بنیاد علوی و ایجاد سرای پیشرفت کودک در هلیلان خبر داد و اضافه کرد: هدف از تاسیس این مرکز آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی 47 میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه کرد

بنیاد علوی 47 میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه کرد