مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:002021-04-11بين الملل

هشدار بلینکن درباره عواقب اقدام خصمانه روسیه در قبال اوکراین


زمینه هایی برای توافق با روسیه همانند وضعیت کاهش سلاح ها و تمدید توافقنامه استارت وجود دارند، اما روسیه با خصومت عمل کرده و جو بایدن صراحتا گفته که عواقبی در کار خواهند بود.

- هشدار بلینکن درباره عواقب "اقدام خصمانه" روسیه در قبال اوکراین وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: زمینه هایی برای توافق با روسیه همانند وضعیت کاهش سلاح ها و تمدید توافقنامه استارت وجود دارند، اما روسیه با "خصومت" عمل کرده و جو بایدن صراحتا گفته که عواقبی در کار خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نگرانی واشنگتن را در قبال تقویت حضور نظامی در مرزهای مشترک با اوکراین مطرح کرد.

بلینکن به شبکه ان بی سی گفت، حضور نظامی روسیه در مرزها در مقایسه با سال 2014 در جریان حمله اول این کشور بیشترین میزان حضور است.

رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا نسبت به هرگونه تحرک بی پروا و خصمانه روسیه هشدار داد و گفت، هزینه هایی خواهد داشت و عواقبی در کار هستند.

بلینکن روز جمعه نیز با ژان ایو لودریان، وزیر خار جه فرانسه صحبت کرد و آن دو بر این که روسیه باید به اظهارات خطرناک و غیرمسؤولانه و حضور نظامی در شبه جزیره کریمه و تحریکات یکجانبه در طول خط تماس در شرق اوکراین خاتمه دهد، تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بلینکن درباره عواقب اقدام خصمانه روسیه در قبال اوکراین

هشدار بلینکن درباره عواقب اقدام خصمانه روسیه در قبال اوکراین