مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-11بين الملل

محدودیت بازدید مقامات از پارس جنوبی/ اقامت در سواحل استان بوشهر ممنوع است


استاندار بوشهر با اشاره به ممنوعیت بازدید مقامات از پارس جنوبی به خاطر شرایط کرونایی حاکم در استان، گفت: اقامت در سواحل استان بوشهر ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخواهیم بود افزود: برای رعایت پروتکل بهداشتی و کاهشی شدن ابتلاء و بستری های بخش کرونایی بیمارستان ها همه باید همکاری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به تأکیدات مکرر دین مبین اسلام مبنی بر حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلای به بیماری خاطرنشان کرد: همه جوانب نسبت به سلامتی همدیگر با رعایت دستورات بهداشتی کمک کنیم.

وی رعایت دستورالعمل بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها با آب و صابون را مهمترین راهکار پیشگیری از شیوع کرونا دانست و افزود: همه افراد جامعه باید این مسائل را رعایت کنند.

گراوند با اشاره به ممنوعیت بازدید مقامات از پارس جنوبی تا برگشت استان بوشهر به شرایط آرام و عادی کرونایی خاطرنشان کرد: رعایت محدودیت ها در فعالیت مشاغل بر اساس رنگ بندی شهرستان ها یک ضرورت است.

وی از برخورد جدی با افرادی که به دستورالعمل ها بی توجهی کنند خبر داد و افزود: دستگاه قضایی و دادستان ها خدمات قابل توجهی در عرصه برخورد با متخلفان انجام داده اند که باید این مهم همچنان در دستور کار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت بازدید مقامات از پارس جنوبی/ اقامت در سواحل استان بوشهر ممنوع است

محدودیت بازدید مقامات از پارس جنوبی/ اقامت در سواحل استان بوشهر ممنوع است