مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-11اقتصادي

80 طرح هادی روستایی در ساری تهیه و بازنگری شده است


رییس بنیاد مسکن ساری تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی را از جمله اقدامات ذکر کرد و گفت: 80 طرح هادی روستایی در شهرستان تهیه و بازنگری شده است.

- سید جواد جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومان، توسعه عدالت اجتماعی و بسترسازی توسعه کشور از جمله اهداف بنیاد مسکن است، افزود: در حوزه عمران روستایی، تهیه طرح های هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری، بهسازی بافت با ارزش، بهسازی روستاهای نمونه و هدف گردشگری از جمله فعالیت ها است.

وی با بیان اینکه در سال قبل بیش از 18 میلیارد تومان در حوزه مسکن روستایی اعتبار به شهرستان ابلاغ شده است، گفت: 15 میلیارد تومان تخصیص یافت و 82 درصد پروژه ها تکمیل شده است.

وی ادامه داد: زیرسازی، آسفالت، اجرایی آبرو، دیواره سنگی و غیره از جمله مسائل عمران و آبادی روستاها بوده که در شهرستان اجرا شده است.

جمالی تهیه و بازنگری در طرح های هادی را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: در سال گذشته طرح هادی 80 روستا بازنگری و تهیه طرح شده است و در بخش تهیه و صدور سند روستایی نیز از ابتدا تاکنون بیش از 20 هزار واحد مسکونی دارای سند شدند که 493 جلد سند روستایی و 200 جلد سند شهری سال قبل صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 طرح هادی روستایی در ساری تهیه و بازنگری شده است

80 طرح هادی روستایی در ساری تهیه و بازنگری شده است