مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-11سياسي

خراسان جنوبی از استان های موفق در مدیریت کروناست


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خراسان جنوبی از استان های موفق در مدیریت کرونا بوده و تخت های بیمارستانی به اندازه کافی برای بیماران کرونایی در این استان فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خراسان جنوبی از استان های موفق در مدیریت کرونا بوده و تخت های بیمارستانی به اندازه کافی برای بیماران کرونایی در این استان فراهم شده است.

قاسم جان بابایی، امروز یکشنبه 22 فروردین در حاشیه سفر به شهرستان طبس و شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس اظهار کرد: با همت شرکت زغال سنگ طبس و پیگیری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بیمارستان دوم در شهرستان طبس که مرکز اقتصادی است در مجاورت بیمارستان فعلی ساخته می شود که امروز کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: مسئولان استان از قبل پیگیری ها را انجام دادند و منابع لازم را تامین کردند لذا احداث بیمارستان جدید طبس از پروژه هایی است که پول دارد و امیدواریم به سرعت به بهره برداری برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در ارائه خدمات پیشگیری همچنین بیماریابی و قرنطینه کردن که بخشی از طرح شهید سلیمانی است، اقدامات خوبی در این استان انجام شده و همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی از استان های موفق در مدیریت کروناست

خراسان جنوبی از استان های موفق در مدیریت کروناست