مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-11سياسي

تصمیمات غیر کارشناسی دولت عامل آمار بالای فوتی های کرونا


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس یازدهم گفت: تصمیماتی که توسط ستاد کرونا در ایام نوروزگرفته شد، تصمیمات غیر منسجم و کارشناسی نشده بود و حال شاهد آن هستیم که روزانه قربانی زیادی از ما گرفته می شود.

- حجت الله فیروزی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: باگذشت 15 ماه از شیوع ویروس اضافه کرد: علیرغم وعده ها و خط ونشان هایی که ابتدای نوروز کشیده شد، حال شاهد آن هستیم که  رفت وآمد و مسافرت ها فاجعه ای را ایجاد کرده است.

فیروزی با تأکید بر اینکه این وضعیت نشان از بی برنامگی دولت است، عنوان کرد: دائم توسط ستاد کرونا جلساتی برگزار شده و برنامه ریزی و توصیه هایی صورت می گیرد اما ضمانت اجرا ندارند و در عمل چیزی را نمی بینیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن افزود: تصمیماتی که توسط دولت در ایام نوروز گرفته شد، تصمیمات غیر منسجم و کارشناسی نشده بود و حال شاهد آن هستیم که روزانه قربانی زیادی از ما گرفته می شود.

وی اضافه کرد: راحت ترین و اولین راه برای پیشگیری توسط دولت، تعطیلی مشاغل بوده این در حالی است که با مدیریت صحیح نیاز به انجام این کار نیست.

فیروزی گفت: هزینه های زیادی در حوزه درمان و پیشگیری کرونا می شود و در واقع این ویروس در حال بلعیدن منابع دولت بوده که البته بخش عمده ای از آن ناشی از تصمیم های نادرست دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات غیر کارشناسی دولت عامل آمار بالای فوتی های کرونا

تصمیمات غیر کارشناسی دولت عامل آمار بالای فوتی های کرونا