مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-11سياسي

تبعیض آشکار در «بدون تبعیض» پرس تی وی


مستند «بدون تبعیض» (WITHOUT DISCRIMINATION) که به تبعیض میان کشورهای عضو NPT (پیمان عدم اشاعه سلاح های هسته ای) و به طور مشخص ایران می پردازد، قرار است به زودی روی آنتن شبکه پرس تی وی برود.

- مستند بدون تبعیض (WITHOUT DISCRIMINATION) که به تبعیض میان کشورهای عضو NPT (پیمان عدم اشاعه سلاح های هسته ای) و به طور مشخص ایران می پردازد، قرار است به زودی روی آنتن شبکه پرس تی وی برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند بدون تبعیض به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله امیرتیمور ضمن تشریح پیمان NPT و وضعیت ایران به عنوان یکی از اعضای این پیمان، به تبعیض میان کشورهای عضو و دروغگویی کشورهای غربی در این خصوص صحه می گذارد.

مستند شبکه پرس تی وی همچنین نتیجه گیری می کند که با توجه به تبعیض ها و رفتار ناصادقانه اعضای غربی NPT و برآورده نشدن خواسته های قانونی، ایران حق دارد از این پیمان خارج شود و به مسیر هسته ای خود ادامه دهد.

روح الله امیرتیمور ـ تهیه کننده ـ درباره ساخت این مستند گفت: این روزها یک جریان خبری پررنگ در دنیا نسبت به موضوع هسته ای ایران مطرح است و هجمه ای بی سابقه در قبال کشورمان شکل گرفته تا مانع شوند که بتواند به موفقیت برسد.

یکی از بندهای NPT تصریح می کند انرژی صلح آمیز هسته ای باید بدون تبعیض در اختیار هر کشوری برای چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض آشکار در «بدون تبعیض» پرس تی وی

تبعیض آشکار در «بدون تبعیض» پرس تی وی