مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-11دانش

وزارت علوم حذف کد رشته های دانشگاه صنعتی بیرجند را از دستور کار خارج کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در اعتراض به الحاق این دانشگاه به دانشگاه بیرجند و تشکیل پردیس صنعتی بیرجند بیانیه ای صادر کردند و در آن ضمن برشمردن جایگاه علمی این دانشگاه از وزارت علوم خواستند .

- اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در بیانیه ای از وزارت علوم خواستند تا هرچه سریع تر ابلاغ حذف کدرشته های این دانشگاه را از دستور کار خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند در اعتراض به الحاق این دانشگاه به دانشگاه بیرجند و تشکیل پردیس صنعتی بیرجند بیانیه ای صادر کردند و در آن ضمن برشمردن جایگاه علمی این دانشگاه از وزارت علوم خواستند تا هرچه سریعتر ابلاغ حذف کد رشته های دانشگاه صنعتی بیرجند از دستور کار خارج شود.

در این بیانیه آمده است: صنعت آموزش عالی در استان خراسان جنوبی با هوشمندی نخبگان و فرهیختگان این خطه در سال های خیلی دور بنا نهاده شد.

این ظرفیت منحصر به فرد در منطقه موجب پرورش افراد با استعداد متعهد و متخصص در سرزمین اسلامی مان شد.

خطه خراسان جنوبی که از شاخص های موثر توسعه یافته گی مانند صنایع عظیم و کشاورزی پیشرفته محروم مانده است، ضروری می کند که در جهت توسعه آموزش عالی سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم حذف کد رشته های دانشگاه صنعتی بیرجند را از دستور کار خارج کند

وزارت علوم حذف کد رشته های دانشگاه صنعتی بیرجند را از دستور کار خارج کند