مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-11دانش

آزمایشگاه سازه برای اولین بار در خراسان شمالی در دانشگاه بجنورد راه اندازی شد


مهدی ادیبی، عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه سازه در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: - عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد گفت: اولین آزمایشگاه سازه در خراسان شمالی با اختصاص حدود 3 میلیارد تومان تجهیزات راه اندازی شد.

مهدی ادیبی، عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه سازه در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی این آزمایشگاه از سال 91 آغاز شده است.

ادیبی با بیان اینکه تاکنون تعدادی ابزار دقیق و جک های قدرتمند خریداری کردیم، گفت: راه اندازی این آزمایشگاه تا سال 97 به دلیل مشکلات زیاد رها شد، اما در سال 99 توانستیم برای این آزمایشگاه کف قوی طراحی کردیم و در فضای آزمایشگاه اجرا شد.

عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد گفت: در این آزمایشگاه یک دستگاه جرثقیل و جک های بارگذاری نصب کرده ایم و امکان انجام تحقیقات زیربنایی در آن فراهم شد.

وی با اشاره به اهمیت آزمایشگاه سازه در سراسر دنیا، افزود: تحقیقات جدی در زمینه های مختلف با بررسی رفتار اجزای سازه ای در صورت داشتن پشتوانه آزمایشگاهی بهتر می توانند در مجامع علمی بین المللی مورد ارایه و پذیرش قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه سازه برای اولین بار در خراسان شمالی در دانشگاه بجنورد راه اندازی شد

آزمایشگاه سازه برای اولین بار در خراسان شمالی در دانشگاه بجنورد راه اندازی شد