مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-11اقتصادي

رزمایش ایران هم دل – اطعام مهدوی در استان مرکزی برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: رزمایش مواسات با عنوان ایران هم دل - اطعام مهدوی هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان مرکزی برگزار می شود.

- اراک- مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: رزمایش مواسات با عنوان "ایران هم دل - اطعام مهدوی" هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی نام گذاری شده است، بیان کرد: از اولویت های این نهاد در سال جاری کمک به رفع موانع اشتغال مددجویان و پشتیبانی و حمایت از آنها در مسیر توانمندسازی است.

مؤمنی بیان کرد: در سال گذشته 9 هزار و 700 فرصت شغلی پایدار با اعتبار 136 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد که 134 درصد نسبت به برنامه مصوب این نهاد در بخش اشتغال عملکرد داشته است.

وی ساخت مسکن مددجویی را از اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: ساخت سه هزار واحد مسکونی (2 هزار واحد توسط بنیاد مسکن برای نیازمندان) و یک هزار واحد مسکونی مددجویی که در سال گذشته آغاز شد در حال انجام است؛ در سال گذشته تعداد 129 خانوار با بیش از سه فرزند یتیم شناسایی و صاحب خانه شدند.

مؤمنی با اشاره به اینکه در حال حاضر خانواده های روستایی مورد حمایت و فاقد مسکن در سطح استان مرکزی نداریم، اضافه کرد: در سال گذشته 3 میلیارد و 200 میلیون تومان باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ایران هم دل – اطعام مهدوی در استان مرکزی برگزار می شود

رزمایش ایران هم دل – اطعام مهدوی در استان مرکزی برگزار می شود