مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-11بين الملل

با افزایش واکسیناسیون هزاران مجرم آمریکایی در آستانه بازگشت به زندان قرار دارند


برای کندریک فولتون ، همه گیری کووید-19 در را به روی یک فرصت غیرمنتظره برای بازسازی زندگی اش در راند راک تگزاس بعد از 17 سال زندانی بودن به خاطر فروش کراک و کوکایین باز کرد.

- برای "کندریک فولتون"، همه گیری کووید-19 در را به روی یک فرصت غیرمنتظره برای بازسازی زندگی اش در راند راک تگزاس بعد از 17 سال زندانی بودن به خاطر فروش کراک و کوکایین باز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، همچنان که مقامهای آمریکایی سال گذشته میلادی برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در زندانها اقدام کردند، وزارت دادگستری آمریکا اجازه داد فولتون و بیش از 23800 زندانی دیگر با احکامی شبیه به او، حبسشان را در خانه بگذرانند.

اما همچنان که تعداد افراد واکسینه شده بیشتر می شود، با توجه به یک نظر حقوقی صادر شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا در آخرین روزهای دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق هزاران تن ممکن است دوباره به جهت گذراندن مابقی مجازات حبسشان مجددا به زندان برگردند.

دموکراتهای کنگره آمریکا و فعالان حامی اصلاحات قضایی از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و مریک گارلند، دادستان کل این کشور خواسته اند تا این نظر را باطل کنند اما تاکنون دولت جدید آمریکا اقدامی برای لغو سند مربوط به آن نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افزایش واکسیناسیون هزاران مجرم آمریکایی در آستانه بازگشت به زندان قرار دارند

با افزایش واکسیناسیون هزاران مجرم آمریکایی در آستانه بازگشت به زندان قرار دارند