مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-11ورزشي

هفته فرهنگی ایران در اسپانیا برگزار شود/افزایش همکاری های فرهنگی


احمدی در دیدار با فاستینو دیاز فورتونی، مدیرکل روابط بین الملل و اتحادیه اروپای وزارت فرهنگ و ورزش اسپانیا پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی ایران در اسپانیا را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با فاستینو دیاز فورتونی، مدیرکل روابط بین الملل و اتحادیه اروپای وزارت فرهنگ و ورزش اسپانیا در محل این وزارتخانه دیدار و در خصوص ظرفیت های دو طرف برای همکاری های فرهنگی و هنری گفت وگو کرد.

احمدی در سخنانی، پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی ایران در اسپانیا و بالعکس را داد و گفت: برگزاری چنین رُخدادی می تواند در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی صورت گیرد.

به عنوان مثال ارکستر سمفونیک ایران با ترکیبی متعدد و شامل شماری از بهترین نوازندگان و هنرمندان ایرانی می تواند به اجرای برنامه بپردازد.

رایزن فرهنگی کشورمان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای سنتی ایرانی از جمله مینیاتور، خطاطی، تذهیب، ادبیات و شعر فارسی، جشنواره سینمایی و .

نیز می توانند بخش های دیگری در این هفته فرهنگی باشند.

امضای تفاهم نامه، معرفی ورزش باستانی و زورخانه ای به عنوان یک میراث فرهنگی ایرانی در اسپانیا، نصب و افتتاح مجسمه یکی از مفاخر فرهنگی نیز از جمله پیشنهادات احمدی برای اجرا در هفته فرهنگی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی ایران در اسپانیا برگزار شود/افزایش همکاری های فرهنگی

هفته فرهنگی ایران در اسپانیا برگزار شود/افزایش همکاری های فرهنگی