مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-11سياسي

نقش استراتژیک مسجد در پیروزی انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به نقش استراتژیک مسجد در تحقق تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به خودسازی، تمدن سازی و جامعه پردازی نیازمند مساجد پویا و فعال هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امروز در مراسم معارفه رییس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند مساجد خانه خدا و خانه مردم است محل خلوت انس با خدا و جلوت مردم بوده و جایگاه عبادت و پایگاه سیاست است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه مساجد بیت الله هستند، عنوان کرد: مسجد محل تجمع بر محور ذکر و توجه به خدا بوده و از ابتکارات ویژه اسلام و پیامبر به شمار می رود تا جایی که می توان گفت مسجد مرکز انجام فعالیت ها و کارهای خوب است.

وی مساجد را پایگاه انسان سازی بیان و عنوان کرد: انقلاب اسلامی محصول مسجد بوده و جامعه اسلامی با همین مساجد شناخته می شود و این نشان از ظرفیت عظیم مساجد دارد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مساجد در پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین بودند و امروز نیز که در گام دوم انقلاب قرار داریم برای رسیدن به خودسازی، تمدن سازی و جامعه پردازی نیازمند مساجد پویا و فعال هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش استراتژیک مسجد در پیروزی انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی

نقش استراتژیک مسجد در پیروزی انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی