مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-11پزشكي

تداوم اضافه کردن تخت های ویژه کرونا در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه روند صعودی مبتلایان به کرونا در فارس همچنان ادامه دارد، یادآور شد که تعداد تخت های بیمارستانی مختص بیماران کرونا در حال افزایش است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه روند صعودی مبتلایان به کرونا در فارس همچنان ادامه دارد، یادآور شد که تعداد تخت های بیمارستانی مختص بیماران کرونا در حال افزایش است.

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه 22 فروردین در دویست و نود و نهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تدابیر و برنامه ریزی این ستاد در راستای افزایش تخت بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس خبر داد.

او با اشاره به اعلام آمادگی تمامی بیمارستان های خصوصی و دولتی، مراکز درمانی دانشگاهی و غیردانشگاهی در استان فارس، برای خدمت رسانی به مراجعان به ویژه مبتلایان کووید19، گفت: همچنان افزایش تخت های بستری و مراقبت های ویژه در فارس ادامه دارد.

لطفی با تاکید بر افزایش نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان برای شناسایی بیشتر افراد مبتلا، افزود: مسوولان و اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، تلاش کنند تا از تمامی ظرفیت ها در راستای کنترل بیماری و بهبود خدمت رسانی به مراجعان به ویژه بیماران کرونایی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اضافه کردن تخت های ویژه کرونا در فارس

تداوم اضافه کردن تخت های ویژه کرونا در فارس