مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-11ورزشي

ویژگی های شهید شاخص جامعه ورزش به روایت فرزندش


محسن فقیهی جویباری فرزند شهید حسن فقیهی جویباری که به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش در سال 1400 انتخاب شد، در گفتگو با روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران به بیان وِیژگی های اخلاقی و رفتاری پدرش پرداخت.

- محسن فقیهی جویباری فرزند شهید حسن فقیهی جویباری که به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش در سال 1400 انتخاب شد، در گفتگو با روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران به بیان وِیژگی های اخلاقی و رفتاری پدرش پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف ترویج سیره عملی شهدا در جامعه ورزش، هر ساله یکی از شهدای گرانقدر جامعه ورزش کشور توسط سازمان بسیج ورزشکاران به عنوان شهید شاخص سال انتخاب می شود تا آن شهید عزیز به عنوان الگوی جوانان ورزشکار قرار گیرد تا علاوه بر استفاده از برکات نام شهید، ویژگی های شخصیتی، معنوی و اخلاقی، ولایت مداری، منش پهلوانی و جوانمردی آن شهید بزرگوار در میان جامعه ورزش گسترش پیدا کند.

امسال نیز پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی سوابق قهرمانی و مدیریتی مقرر شد تا شهید حسن فقیهی جویباری از شهدای کشتی گیر و گرانقدر استان مازندران به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش در سال 1400 تعیین شود.

محسن فقیهی فرزند شهید حسن فقیهی می گوید:پدرم از سن 15 سالگی در وزن 57 کیلوگرم، کشتی را آغاز کرد و در مسابقات آموزشگاهی نیز عناوینی را بدست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های شهید شاخص جامعه ورزش به روایت فرزندش

ویژگی های شهید شاخص جامعه ورزش به روایت فرزندش