مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-11سياسي

تعداد فوتی ها در تهران از عدد 70 عبور کرد


طی 15 ماه سپری شده از ورود پاندمی کرونا به کشور، هر زمان که از سوی مسئولان شاهد اقتدار، تصمیم گیری صحیح و به موقع بودیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تعداد فوتی ها در تهران از عدد 70 عبور کرده است، گفت: روشن است که راه مبارزه با کرونا از مسیر واکسیناسیون کامل در کشور است و کشور هایی که این مسیر را طی کردند در حال عبور از این مسیر هستند و باید مساله واکسیناسیون خیلی جدی گرفته شود.

محسن هاشمی در دویست هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: متاسفانه در هفته اخیر با ورود به پیک چهارم کرونا شاهد جهش آمار مربوط به مبتلایان، بیماران بستری و قربانیان کرونا هستیم و تعداد فوتی ها در تهران از عدد 70 عبور کرده است.

وی ادامه داد: این نوسان و تزلزل مسئولین در موضع گیری و دادن وعده های بدون پشتوانه در واکسیناسیون همه را نگران کرده است و تا به حال تعداد کمی از مردم توانستند از واکسن استفاده کنند.

الان روشن است که راه مبارزه با کرونا از مسیر واکسیناسیون کامل در کشور است و کشور هایی که این مسیر را طی کردند در حال عبور از این مسیر هستند و باید مساله واکسیناسیون خیلی جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: افراط و تفریط در اظهارنظر های رسمی، موجب می شود تا افکار عمومی به بازار شایعات و اخبار غیررسمی در شبکه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد فوتی ها در تهران از عدد 70 عبور کرد

تعداد فوتی ها در تهران از عدد 70 عبور کرد