مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-11ورزشي

مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد/ رقابت 35 تیم در 8 گروه


فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور به میزبانی تیم دماوند آمل شروع شد.

- ندا محیط مدیرتیم دماوند آمل میزبان این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت که مرحله رفت این رقابت ها تا روز 25 فروردین ادامه دارد و پس از آن با اعلام فدراسیون فوتبال، بازی های مرحله برگشت به میزبانی یکی از تیم های گروه برگزار خواهد شد.

ندا محیط افزود: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان به احتمال زیاد بازی های مرحله برگشت از اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی، شرایط تیم دماوند آمل را با توجه به حضور بازیکنان و کادر فنی باتجربه مطلوب ارزیابی وتاکید کرد، با توجه به وضعیت کرونایی استان، مسابقات در شرایط ویژه وبا رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و ضدعفونی سالن مسابقه پس از هر بازی انجام می شود.

رقابت 35 تیم در 8 گروه ناظر فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان گفت، که مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور با حضور 35 تیم در 8 گروه به طور همزمان درحال برگزاری است.

شکوه مهینی افزود: مسابقات امسال ازنظر تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر از دوره های گذشته بوده و ازنظر کیفی هم با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور که از یکسال گذشته وجود داشته، تمرینات برخی تیم ها با وقفه همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد/ رقابت 35 تیم در 8 گروه

مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور آغاز شد/ رقابت 35 تیم در 8 گروه