مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-11پزشكي

ثبت یک وهزار 985 تست کرونا در یک روز در قم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با انجام یک هزار و 985 تست کرونا در روز 21 فروردین ماه، آمار بی سابقه ای در نمونه گیری کرونا در این استان ثبت شد.

- ایسنا/قم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با انجام یک هزار و 985 تست کرونا در روز 21 فروردین ماه، آمار بی سابقه ای در نمونه گیری کرونا در این استان ثبت شد.

سیامک محبی در این زمینه و در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تنها چهار روز پس از قرار گرفتن قم در شرایط قرمز کرونایی و افزایش آسانسوری تعداد موارد ابتلا به بیماری، با پیگیری موارد مثبت کرونا و رهگیری اطرافیان در تماس با بیماران تعداد یک هزار و 426 تست تشخیص سریع کرونا توسط تیم های مراقبتی مرکز بهداشت انجام شد.

وی اضافه کرد: این تست ها منجر به شناسایی 155 مورد بیمار بدون علامت گردید که همگی با آموزش های لازم به قرنطینه خانگی توصیه شدند.

به گفته وی، در این روز همچنین تعداد 650 تست pcr در مراکز منتخب کرونا و بیمارستان ها انجام شد که بدین ترتیب مجموع تست های انجام شده به آمار بی سابقه یک هزار و 985 مورد رسید.

محبی تاکید کرد: بهترین راه کنترل بیماری و جلوگیری از گسترش ویروس علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی مراجعه به مراکز درمان سرپایی کرونا به محض مشاهده علائم مشکوک به کرونا و انجام قرنطینه خانگی در صورت تشخیص و توصیه پزشک و کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک وهزار 985 تست کرونا در یک روز در قم

ثبت یک وهزار 985 تست کرونا در یک روز در قم