مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-11اقتصادي

بزرگترین خطر برای واحدهای تولیدی سیستم بانکی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب سهل آبادی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تمام کشور های دنیا به صنایع کوچک و متوسط بیشترین توجه را می کنند و بیشترین درصد اشتغال هم در بنگاه های کوچک تولیدی اتفاق میفتد، - سهل آبادی گفت: سیستم بانکی کشور ما در ارتباط با تولید، برای واحدهای کوچک و متوسط بسیار خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب سهل آبادی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تمام کشور های دنیا به صنایع کوچک و متوسط بیشترین توجه را می کنند و بیشترین درصد اشتغال هم در بنگاه های کوچک تولیدی اتفاق میفتد، اما در ایران متأسفانه حمایت های لازم از واحد های صنعتی کوچک در ایران صورت نمی گیرد و بیشترین حرف این واحد ها هم این است که اگر دولت کمک نمی کند حداقل اذیت نکند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با انتقاد از اذیت ها و مانع تراشی های دولت نسبت به واحد های صنعتی و تولید کوچک اظهارکرد: صدور آیین نامه ها و بخشنامه های جدید و متعدد از جمله مسائلی است که این بنگاه ها را آزرده خاطر کرده است.

سهل آبادی همچنین از عملکرد بانک ها نیز نسبت به صنایع کوچک و متوسط انتقاد کرد و گفت: بانک ها در محاسبه سود برای صنایع کوچک به نوعی کلاهبرداری می کنند و حتی برای تسویه حساب هم دچار مشکلاتی می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خطر برای واحدهای تولیدی سیستم بانکی است

بزرگترین خطر برای واحدهای تولیدی سیستم بانکی است