مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11اقتصادي

بهای بلیت اتوبوس در زنجان به قیمت قبل از نوروز برگشت


رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش 20 درصدی بهای بلیت برای جبران هزینه یک سر خالی اتوبوس ها در نوروز لغو و قیمت ها به حالت قبل برگشت.

- ایسنا/زنجان رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش 20 درصدی بهای بلیت برای جبران هزینه یک سر خالی اتوبوس ها در نوروز لغو و قیمت ها به حالت قبل برگشت.

حمید سلمانیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش از نوروز برای جبران هزینه یک سر خالی اتوبوس ها، بهای بلیت 20 درصد افزایش یافت، اظهار کرد: در پایان ستاد نوروزی که از 15 اسفندماه تا 20 فروردین ماه برگزار شد، قیمت بلیت ناوگان اتوبوسی به قبل از نوروز برگشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر کرایه اتوبوس VIP بیست و پنج نفره از زنجان به تهران و بالعکس 72 هزار تومان است و رانندگان برای رعایت فاصله اجتماعی فقط می توانند کنار پنجره ها مسافر سوار کنند و صندلی های وسط باید خالی باشد، یعنی اتوبوسی با این ظرفیت حداکثر 17 مسافر را جابه جا می کند.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: از مسافران خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، به همکاران ما در پایانه های مسافربری اطلاع دهند یا شکایت خود را از طریق شماره 141 یا سامانه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای بلیت اتوبوس در زنجان به قیمت قبل از نوروز برگشت

بهای بلیت اتوبوس در زنجان به قیمت قبل از نوروز برگشت