مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-11بين الملل

آمریکا در آستانه تظاهرات سفیدبرتر پنداران/ آماده باش پلیس در چند شهر


آمریکا امروز یکشنبه صحنه تظاهرات گروه های سفید برتر پندار (راستگراهای افراطی) خواهد بود و از همین رو پلیس در چند شهر به حالت آماده باش درآمده است.

- آمریکا امروز یکشنبه صحنه تظاهرات گروه های سفید برتر پندار (راستگراهای افراطی) خواهد بود و از همین رو پلیس در چند شهر به حالت آماده باش درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیلی بیست، با توجه به آگهی های منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی درباره برنامه گروه های سفید برتر پندار برای برگزاری تظاهرات در آمریکا، پلیس چند شهر در ایالات متحده به حالت آماده باش درآمد.

این تظاهرات قرار است امروز یکشنبه انجام شود.

تجمعات روز یکشنبه گروه های راست افراطی و سفید برترپندار که جان سفیدپوستان اهمیت دارد نام گرفته است، قرار است در شهرهای مختلف آمریکا برگزار شود.

گروه های شبه نظامی از جمله پسران مغرور که در حمله مرگبار به کنگره آمریکا هنگام تأیید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دست داشتند، برای حضور در تظاهرات روز یکشنبه نیز اعلام آمادگی کرده اند.

از سوی دیگر اعلام شده که طرفداران جنبش جان سیاه پوستان اهمیت دارد نیز قصد برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف آمریکا را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در آستانه تظاهرات سفیدبرتر پنداران/ آماده باش پلیس در چند شهر

آمریکا در آستانه تظاهرات سفیدبرتر پنداران/ آماده باش پلیس در چند شهر