مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-11اقتصادي

احیای 176 واحد راکد بخش کشاورزی در فارس


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از احیاء و راه اندازی 176 واحد تولیدی بخش کشاورزی راکد در سال جهش تولید در استان خبر داد.

- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خبر داد: احیای 176 واحد راکد بخش کشاورزی در فارس ایسنا/فارس مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از احیاء و راه اندازی 176 واحد تولیدی بخش کشاورزی راکد در سال جهش تولید در استان خبر داد.

خادم حمزه گفت: سال گذشته تعداد 176 واحد کشاورزی راکد، شامل دامداری، دامپروری، مرغداری، ترشیجات و صنایع بسته بندی احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، خادم حمزه با اشاره به تبعات ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا اضافه کرد: دولت در سال جهش تولید با اقدامات حمایتی سعی بر آن داشته تا مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کند.

او برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را بسیار اثربخش دانست و ابراز داشت: بسیاری از این واحدها به علت نداشتن سرمایه در گردش و یا بدهی معوق به سیستم بانکی دچار مشکل و تعطیل شده بودند که با طرح موضوع در کارگروه موصوف مشکلاتشان رفع و مجددا راه اندازی شدند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی با بیان اینکه رفع موانع تولید و حفظ وضع موجود دارای اهمیت ویژه ای است، افزود با راه اندازی این وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 176 واحد راکد بخش کشاورزی در فارس

احیای 176 واحد راکد بخش کشاورزی در فارس