مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-11سياسي

هاشمی: واکسن، راه حل اصلی پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع کروناست


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه راه حل اصلی پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا بحث واکسن است، گفت: امیدواریم مساله واکسیناسیون جدی تر گرفته شود.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه راه حل اصلی پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا بحث واکسن است، گفت: امیدواریم مساله واکسیناسیون جدی تر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در پایان دویست هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح جامع مدیریت پسماند که به تصویب اعضای شورا رسید، گفت: در جلسه امروز طرح جامع مدیریت پسماند در دستور کار بود و به صورت لایحه از طرف شهرداری به شورای شهر ارائه شد که با 22 ماده و چند تبصره و چند پیوست امروز بررسی و به تصویب رسید.

از صدا و سیما خواهش می کنم نسبت به طرح این موضوع برای مردم کوشا باشند چرا که با درک موضوع توسط مردم همکاری برای اجرای طرح بیشتر می شود.

وی افزود: از شهرداری تهران نیز درخواست می کنم در چند ماه باقی مانده از این دوره شورای شهر این طرح را هرچه سریعتر اجرایی کند.

در پسماند این موضوع بسیار مهم است که اولا مقدار زباله کم شود، دوما تفکیک زباله انجام شود، سوما انتقال زباله به خارج از شهر تهران کم شود، همچنین شیرابه زباله کاهش یابد، تولید کمپوست و انرژی از زباله فراهم شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: واکسن، راه حل اصلی پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع کروناست

هاشمی: واکسن، راه حل اصلی پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع کروناست