مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-11سياسي

پلمب 4 واحد صنفی در ملایر


در بازدید میدانی با حضور کمیته امنیت ستاد مقابله با کرونا در ملایر و سایر مسئولان محلی چهار واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونا پس از تذکرات لازم پلمب شدند.

- شامگاه شنبه 21 فروردین ماه بازدید میدانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی، هیئت رییسه اتاق اصناف و اصحاب رسانه از روند اجرای محدودیت های کرونا ویژه اصناف صورت گرفت.

در این بازدید از روند فعالیت گروه مشاغل یک در راستای اجرای محدودیت های جدید کرونا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت و بازرسی به عمل آمد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در این بازدید ضمن تقدیر از همراهی اصناف، کسبه و بازاریان در رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد کرونا، تصریح کرد: مشاغل گروه 2، 3 و 4 در ملایر با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان همچنان باید تعطیل باشند و امیدواریم با همراهی متعهدانه و دلسوزانه اصناف و همچنین همراهی مردم از پیک چهارم کرونا عبور کرده و به روند نزولی شیوع این ویروس برسیم.

حسین فارسی افزود: در ادامه برخورد جدی با واحدهای متخلف و بی توجه به اجرای محدودیت های جدید کرونا و مصوبات ستاد کرونا، چهار واحد صنفی متخلف توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ملایر پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 واحد صنفی در ملایر

پلمب 4 واحد صنفی در ملایر