مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-11سياسي

دشتی اردکانی: در موضوع برجام گام های عملی طرف مقابل به گام های عملی ما منجر شود


یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به موضوع برجام و مذاکرات اخیر کشور های طرفین این معاهده، عنوان کرد: عمل در مقابل عمل خواهد بود و گام های عملی طرف مقابل می تواند به گام های عملی ما منجر شود.

- یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به موضوع برجام و مذاکرات اخیر کشور های طرفین این معاهده، عنوان کرد: عمل در مقابل عمل خواهد بود و گام های عملی طرف مقابل می تواند به گام های عملی ما منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: سال 1400را همچون سنوات گذشته با تشعشع پیام نوروزی مقام معظم رهبری که باید همچون چراغی فراروی ما باشد آغاز کردیم، به فرموده ایشان جهش تولید که شعار سال گذشته بود باید به گشایش در زندگی مردم ختم می شد ولی به دلیل وجود موانع سر راه تولید و عدم حمایت از بخش های تولیدی این مهم محقق نشد، پس بر ما است که بکوشیم در تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها چون یدی واحد بوده و برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی افزود: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم، اما این روزها فضای جامعه رنگ و بوی دیگری گرفته است از یک سو جولاندهی ویروس منحوس کرونا و از سوی تنگناهای معیشتی که فشار آن بر مردم روز به روز افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشتی اردکانی: در موضوع برجام گام های عملی طرف مقابل به گام های عملی ما منجر شود

دشتی اردکانی: در موضوع برجام گام های عملی طرف مقابل به گام های عملی ما منجر شود