مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-11اقتصادي

پروژه های ناتمام را تمام می کنیم/ حمایت از بازار سرمایه دستوری نیست


رییس جمهور با بیان اینکه سعی دولت بر این است تا موانع رشد بازار سرمایه را مرتفع کند، گفت: حمایت از بازار سرمایه به معنی هدایت دستوری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمه دستگاه ها باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند و این دولت تا آخرین روز فعالیت و مسئولیت خود این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و هیچ دستگاهی نباید در زمینه تکمیل و اتمام پروژه ها تعلل یا اهمال کند.

در این جلسه همچنین گزارش تحلیلی نوسانات بازار سرمایه ارائه و راهکارهای بهبود شرایط این بازار مورد بررسی قرار گرفت.

روحانی پس از ارائه این گزارش، با بیان اینکه سیاست مستمر دولت حمایت از بازار سرمایه بوده است، گفت: در سال جاری که سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نامگذاری شده است، سعی دولت بر این است تا موانع رشد بازار سرمایه را مرتفع کند و تلاش خواهد کرد همراه با آموزش ها و ایجاد تمهیدات لازم، مردم را برای ورود به بازار سرمایه تشویق کند.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت در راستای چابک سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی به ویژه هدایت نقدینگی به سوی اشتغال مولد و در مجموع برای مردم محور کردن اقتصاد و شفاف سازی اقتصادی، از بازار سرمایه حمایت می کند و سهام بنگاه ها و مؤسسات دولتی را عرضه کرده و ادامه خواهد داد، اظهار داشت: حمایت از بازار سرمایه به معنی هدایت دستوری نیست و دولت به وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ناتمام را تمام می کنیم/ حمایت از بازار سرمایه دستوری نیست

پروژه های ناتمام را تمام می کنیم/ حمایت از بازار سرمایه دستوری نیست