مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-11بين الملل

103 نفر دیگر از اعضای اخوان المسلمین در فهرست تروریستی قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه روسیه الیوم امروز (یکشنبه) با اشاره به اینکه مقامات قضایی مصر در روزهای چهار آوریل و 9 مارس مجموعا هشت حکم برای 103 نفر از نیروهای اخوان المسلمین صادر کردند، - از سوی واحد مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در مصر؛ 103 نفر دیگر از اعضای اخوان المسلمین در فهرست تروریستی قرار گرفتند واحد مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در مصر پس از صدور احکام دادگاه، اسامی 103 نفر دیگر از اعضای گروه اخوان المسلمین را در فهرست تروریستی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه روسیه الیوم امروز (یکشنبه) با اشاره به اینکه مقامات قضایی مصر در روزهای چهار آوریل و 9 مارس مجموعا هشت حکم برای 103 نفر از نیروهای اخوان المسلمین صادر کردند، افزود: واحد مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در مصر اسامی این افراد که در وب سایت این واحد ذکر شده است را در فهرست تروریست ها قرار داد.

تعداد نیروهایی که از چهارم ژوییه 2016 تا چهارم آوریل 2021 در مصر در لیست تروریست ها قرار گرفته اند به 6 هزار و 761 نفر و هشت نهاد افزایش یافته است.

مقامات قضایی مصر مدعی هستند که به طور رسمی ثابت شده است که این افراد در انجام جنایات تروریستی در داخل مصر نقش داشته اند و برخی از آن ها به تامین مالی و تجهیز نیروهای افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 نفر دیگر از اعضای اخوان المسلمین در فهرست تروریستی قرار گرفتند

103 نفر دیگر از اعضای اخوان المسلمین در فهرست تروریستی قرار گرفتند