مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-11سياسي

وحدت رویە و اعتماد آفرینی کلید موفقیت در مقابلە با بیماری کرونا است


مدیرکل حوزە استاندار و عضو شورای اطلاع رسانی استان کردستان وحدت رویه و اعتماد آفرینی را دو راهکار اساسی برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

- مدیرکل حوزە استاندار و عضو شورای اطلاع رسانی استان کردستان: وحدت رویە و اعتماد آفرینی کلید موفقیت در مقابلە با بیماری کرونا است ایسنا/کردستان مدیرکل حوزە استاندار و عضو شورای اطلاع رسانی استان کردستان وحدت رویه و اعتماد آفرینی را دو راهکار اساسی برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

علی مفاخری امروز(22 فروردین ماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به موضوع بیماری کرونا اختصاص داشت، با انتقاد از وجود مباحث گوناگون و بعضا متناقض در حوزه اطلاع رسانی بیماری کرونا، اظهار کرد: انتشار اخبار گوناگون و غیر علمی از منابع مختلف بە ویژە در فضای مجازی موجب سردرگمی مردم می شود کە این رویە باید تغییر پیدا کند.

وی ایجاد وحدت رویە در اطلاع رسانی و جلب اعتماد مردم در مقابله موثرتر با بیماری کرونا را حایز اهمیت برشمرد و افزود: اگر نتوانیم اعتماد مردم را به برنامه ها و تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا جلب کنیم بی گمان کاری از پیش نخواهد رفت.

مفاخری ایجاد یک ساز و کار تبلیغاتی و اطلاع رسانی وسیع و متنوع در شکستن چرخه بیماری کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رویە و اعتماد آفرینی کلید موفقیت در مقابلە با بیماری کرونا است

وحدت رویە و اعتماد آفرینی کلید موفقیت در مقابلە با بیماری کرونا است