مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-11سياسي

دولت در عرصه سیاست خارجی دستاوردی نداشت/ لزوم لغو کامل تحریم ها


تیم مذاکره کننده ما طرح گام به گام و راستی آزمایی سریع و آسان را مطرح می کنند که به هیچ وجه درست نیست و تحریم ها باید به کل لغو شود.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تیم مذاکره کننده ما طرح گام به گام و راستی آزمایی سریع و آسان را مطرح می کنند که به هیچ وجه درست نیست و تحریم ها باید به کل لغو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ریاست رییس جمهور آخرین سوءتدبیر دولت است که عملا با جان مردم بازی می شود.

نبویان گفت: دولت در عرصه سیاست خارجی هم جز خسارت دستاوردی نداشته و خود رییس جمهور در کتابی گفته ما پروتکل الحاقی را پذیرفتیم و نتیجه ای نداشت و بر این اساس می توان گفت همه این مذاکرات و برجام جز خسارت هیچ نتیجه دیگری برای ما نداشته است.

وی متذکر شد: مجلس قانونی را به تصویب رساند و گفت پنجم اسفند ماه باید تمام تحریم ها یکجا لغو شود که دولت دوباره سه ماه آن را به تعویق انداخت و در مذاکرات اخیر هم دولتمردان بحث طرح گام به گام و همچنین بحث راستی آزمایی آسان و سریع را مطرح می کنند.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرف ما آن است که آمریکا باید تمام تحریم های نفتی و بانکی ما را لغو کند و نباید بین تحریم های هسته ای و دیگر تحریم ها تفکیکی وجود داشته باشد اما الان در مذاکرات این تفکیک و همچنین طرح .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در عرصه سیاست خارجی دستاوردی نداشت/ لزوم لغو کامل تحریم ها

دولت در عرصه سیاست خارجی دستاوردی نداشت/ لزوم لغو کامل تحریم ها