مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-11دانش

نقش آفرینی دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شیوع کرونا و مجازی شدن برنامه ها، دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی پتانسیل خوبی دارند و خواستار نقش آفرینی در این زمینه هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شیوع کرونا و مجازی شدن برنامه ها، دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی پتانسیل خوبی دارند و خواستار نقش آفرینی در این زمینه هستند.

دکتر فاطمه محرری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما سال گذشته متناسب با کرونا، محدودیت هایی را در برگزاری برنامه ها و اردوهای جهادی به صورت حضوری داشتیم اما بسیار اندک برگزار شد و در مقابل توانستیم برنامه های فرهنگی را به صورت مجازی برگزار کنیم.

در انجام برنامه های فرهنگی از پتانسیل دانشجویان علاقه مند که خواستار نقش آفرینی در زمینه فعالیت های فرهنگی بودند، استفاده کردیم.

وی افزود: در زمان کرونا بیشتر از 100 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا داوطلب شدند و توانستند سایر دانشگاه ها مانند فردوسی، شهید منتظری، دانشگاه آزاد و پیام نور را تشویق کنند تا با آن ها همکاری کنند و معاونت دانشجویی و فرهنگی آن ها را حمایت کرد تا از همان ابتداء آغاز فعالیت ها و با توجه به محدودیت ها و کمبودهایی که در مورد مسائل حفاظتی داشتیم، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی

نقش آفرینی دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی