مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-11اجتماعي

ممنوعیت فعالیت های ورزشی و برگزاری عروسی در خلخال


وضعیت کرونا در شهرستان خلخال بحرانی بوده و تمامی فعالیت های ورزشی و برگزاری مراسم عروسی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردیبل ، فریدون بابایی پیش ازظهر امروز در جلسه اضطراری قرارگاه زیستی شهرستان خلخال اظهار کرد: وضعیت کرونا در شهرستان خلخال بحرانی بوده و تمامی فعالیت های ورزشی و برگزاری مراسم عروسی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی افزود:تمامی مناطق همجوار شهرستان خلخال نیز در وضعیت قرمز و نارنجی بوده و انتظار هیچ کمکی از سایر مناطق وجود ندارد و باید شهرستان با عوامل انسانی موجود خود در تمامی حوزه ها مدیریت شود.

راه اندازی بخش جدید کرونا در بیمارستان خلخال فرماندار خلخال ادامه داد: بانک اطلاعاتی کاملی از نیروی انسانی، پرستاران، پزشکان، نیروهای امدادی، نیروهای بسیچ و خدمات رسانی در تمامی ارگان ها احصا شده و در صورت نیاز فراخوانی انجام خواهد شد و همچنین از تمامی ظرفیت بسیج در کنترل و نظارت بر قرنطیه خانگی استفاده خواهیم کرد.

بابایی با اشاره به افزایش بستری ها با ضریب سن پایین در مراکز درمانی و بیمارستانی بیان کرد: در حال حاضر اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال تبدیل به بخش شده و از شرایط اورژانس بودن خارج گشته که آلودگی و بیماری در این شرایط بسیار است و از امروز بخش جدید سوم کرونا در این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فعالیت های ورزشی و برگزاری عروسی در خلخال

ممنوعیت فعالیت های ورزشی و برگزاری عروسی در خلخال