مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-11اقتصادي

انهدام 93 تن کالای قاچاق و متروکه در خوزستان و بندر عباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در راستای اجرای ماموریت ها، وظایف قانونی و سازمانی، - حدود 50 تن کالا های قاچاق و متروکه به ارزش 13 میلیارد ریال توسط اموال تملیکی استان خوزستان و نیز 43 تن تخم مرغ در بندرعباس منهدم و امحا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در راستای اجرای ماموریت ها، وظایف قانونی و سازمانی، حدود 50 تن از کالا های سنواتی، غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته از محل پرونده های قاچاق و متروکه قطعیت یافته به ارزش 13 میلیارد ریال در در روز های اخیر با حضور و دستور علی محمدی معاون دادستان مرکز استان خوزستان و همچین حضور نمایندگان سایر دستگاه های ذیربط استانی، در مدیریت اموال تملیکی این استان امحا شد.

بر پایه این گزارش، کالا های یادشده عموماً شامل نوشیدنی، موادغذایی، خشکبار و لوازم آرایشی فاسد غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته بود که سلامت جامعه را تهدید می کرد و بر اساس نظریه اخذ شده از مراجع ذیصلاح این کالا ها غیر قابل مصرف انسانی و مصرف ثانویه بودند.

همچنین مهدی فتحی، مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از انهدام 43 تن تخم مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشت در بندرعباس خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 93 تن کالای قاچاق و متروکه در خوزستان و بندر عباس

انهدام 93 تن کالای قاچاق و متروکه در خوزستان و بندر عباس