مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-11اقتصادي

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود


بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: به دلیل انعکاس سخنان چهارشنبه گذشته رییس شورای رقابت در برخی رسانه ها و جراید، امروز (شنبه) او برای توضیح به سازمان بازرسی کل کشور دعوت شدند.

- بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: به دلیل انعکاس سخنان چهارشنبه گذشته رییس شورای رقابت در برخی رسانه ها و جراید، امروز (شنبه) او برای توضیح به سازمان بازرسی کل کشور دعوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشکان میرمحمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور درباره سخنان اخیر رییس شورای رقابت چه موضعی دارد؟ افزود: به محض اینکه از طریق رسانه ها و جراید این موضوع منتشر شد امروز از آقای شیوا دعوت کردیم تا در سازمان حضور پیدا کنند و این موضوع از ایشان مطالبه و پیگیری شد.

بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: اظهارات آقای شیوا حاکی از این بود که مواردی که در برخی رسانه ها منعکس شده به این شکل نبوده و ایشان چنین اظهارنظری را به این نحو نداشته اند و ازآنجایی که شورای رقابت، مسئولیت تنظیم دستورالعمل قیمت خودرو در بازار را عهده دار است، اقدامی که در رسانه ها از قول ایشان انجام شد انعکاس خوبی در سطح بازار و افکار عمومی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود