مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-11پزشكي

درگیری عمده بیماری در شمال و شرق خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به درگیری عمده بیماری در شمال و شرق استان خوزستان، بر لزوم قرنطینه شهرهای این مناطق تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به درگیری عمده بیماری در شمال و شرق استان خوزستان، بر لزوم قرنطینه شهرهای این مناطق تاکید کرد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که 407 نفر از این تعداد در بخش های ویژه بستری اند و 88 نفر از این بیماران نیز بدحال هستند.

وی با اشاره به روند افزایشی موارد بستری در خوزستان از 10 فروردین ماه، افزود: در سه روز اخیر، روند بستری ها به ویژه در اهواز تقریبا ثابت شده است اما درگیری عمده بیماری در شمال و شرق استان خوزستان است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خصوص لزوم قرنطینه شهرهای شمالی و شرقی استان خوزستان، گفت: در حال حاضر طبق دستورالعمل ها، خروج خودروهای پلاک عمومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی نیز به این شهرها ممنوع است که باید این محدودیت های تردد به صورت سختگیرانه اعمال شود.

ابول نژادیان با اشاره به افزایش 13 درصدی موارد فوت در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن، بیان کرد: امیدواریم با اعمال صحیح محدودیت ها و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری عمده بیماری در شمال و شرق خوزستان

درگیری عمده بیماری در شمال و شرق خوزستان