مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:572021-04-11پزشكي

70 درصد از تست های کرونا در البرز مثبت است


فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا در البرز با اشاره به اینکه تعداد بستری ها در مراکز درمانی البرز سه برابر شده است، گفت: فاجعه دور از انتظار نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نورمحمد فردی، فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری یده خودداری کنند.

فردی با بیان اینکه عادی انگاری شرایط در وضعیت فعلی بسیار خطرساز است، توضیح داد: تعداد بیماران بستری استان به 849 نفر رسیده و این در حالی است که آمار بستری های بهمن و اسفند سال گذشته حدود 300 نفر بود.

معاون استاندار اضافه کرد: سه برابر شدن تعداد بستری های بیمارستان های استان نشان می دهد وضعیت نگران کننده است بنابراین مردم باید برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هم توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

فردی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته تعداد مراجعان حضوری نیز افزایش یافته، گفت: در حال حاضر تست پی سی آر حدود 70 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی مثبت می شود این در حالی است که در اسفندماه تنها 20 درصد کسانی که تست می دادند به کرونا مبتلا بودند.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، طبق رنگ بندی شهرها محدودیت هایی اعمال شده و صنوف ی که به محدودیت های اعمال شده توجه نکنند، 15 روز پلمب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از تست های کرونا در البرز مثبت است

70 درصد از تست های کرونا در البرز مثبت است