مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-11دانش

دانشجویان براساس رنگ شهرها در خوابگاهها اسکان داده می شوند


معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: در رابطه با اسکان دانشجویان در خوابگاه ها نمی توان برای همه دانشگاه ها نسخه واحدی ارائه کرد.

- صمد حاج جباری در گفتگو با اعلام می کند سیاست های جدیدی را پیاده سازی کند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: ممکن است دانشگاهی در منطقه آبی قرار داشته باشد بنابراین دانشگاه ها راحت تر می توانند دانشجویان را در خوابگاه ها اسکان دهند.

وی ادامه داد: دستورالعمل هایی هم که از قبل در رابطه با اسکان دانشجویان در خوابگاه ها ارائه شده مانند استفاده از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها و پروتکل های بهداشتی همچنان برقرار است.

حاج جباری دوباره تاکید کرد: با توجه به شرایط متغیر کرونا در شهرهای مختلف نمی توان برای تمام دانشگاه های کشور یک نسخه واحد ارائه داد، دانشگاه ها با توجه به شرایط و اطلاعیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی کرونا، تمام آن را لحاظ کرده و پیش بینی ها لازم را انجام می دهند.

وی افزود: در مهرماه سال جاری اگر شرایط کنترل کرونا و واکسیناسیون خوب پیش رود، ممکن است امکان حضور دانشجویان را در دانشگاه ها داشته باشیم برای همین دانشگاه ها باید برای زمان پسا کرونا، نحوه استقرار دانشجویان خوابگاهی در خوابگاه ها و تغذیه دانشجویی برنامه ریزی لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان براساس رنگ شهرها در خوابگاهها اسکان داده می شوند

دانشجویان براساس رنگ شهرها در خوابگاهها اسکان داده می شوند