مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:462021-04-11اقتصادي

پلمب 15 روزه اصناف در صورت نقض قوانین محدودیت در خراسان جنوبی


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای صنفی گروه های شغلی 2، 3 و 4 در صورت فعالیت در شهرستان های قرمز کرونایی به مدت 15 روز پلمب می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای صنفی گروه های شغلی 2، 3 و 4 در صورت فعالیت در شهرستان های قرمز کرونایی به مدت 15 روز پلمب می شوند.

علی تهوری با اشاره به قرمز شدن سه شهرستان بیرجند، قاینات و فردوس در رنگ بندی های کرونایی گفت: محدودیت فعالیت های صنفی گروه های 2، 3 و 4 در این شهرستان ها اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و اماکن، بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند اظهار کرد: در صورت فعالیت واحدهای صنفی گروه های شغلی 2، 3 و 4 واحدهای مذکور توسط پلیس اماکن بمدت 15 روز پلمب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم برای جلوگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا، تمام واحدهای صنفی مجاز به فعالیت نیز در کل استان بیش از پیش موظف به رعایت دستورالعمل ها هستند معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای متصدیان واحدهای صنفی الزامی است گفت: متصدیان واحدهای صنفی از ارائه خدمت و فروش کالا به مشتریان فاقد ماسک در واحد صنفی خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 15 روزه اصناف در صورت نقض قوانین محدودیت در خراسان جنوبی

پلمب 15 روزه اصناف در صورت نقض قوانین محدودیت در خراسان جنوبی