مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:432021-04-11ورزشي

تیم ملی کشتی از آمادگی لازم برای مسابقات جهانی برخوردار است


سرمربی تیم ملی کشتی جوانان کشورگفت: ورزشکاران از وضعیت مطلوب و آمادگی خوبی برخوردار هستند و در مجموع تیم کاملی نسبت به تیم های دیگر در کشور وجود دارد که امیدواریم در مسابقات جهانی به مقام های خوبی دست پیدا کنیم.

- روح الله میکاییلی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سنندج گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با وجود اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی اولین دور مسابقات کشتی کشور بعد از حدود یکسال است، ورزشکاران نسبت به اینکه یکسال از مسابقات دور بوده اند  آمادگی خوبی داشتند.

  میکاییلی گفت: ورزشکاران رشته کشتی از وضعیت مطلوب و آمادگی خوبی برخوردار هستند و در مجموع تیم کاملی نسبت به تیم های دیگر در کشور وجود دارد و امیدواریم در مسابقات جهانی ورزشکاران ایرانی به مقام های خوبی دست پیدا کنند.

  وی افزود: مدت زمان کوتاهی تا مسابقات جهانی فرصت داریم و در این مدت تصمیم داریم چند اردو برگزار کنیم و ورزشکاران را حداقل به یک تورنمنت ببریم تا از نظر روحیه و سطح آمادگی ورزشکاران به وضعیت بهتری رسیده و در مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

  وی گفت: بزرگترین دغدغه کنونی کشتی کسب آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی است تا همچون سال های گذشته ایران ایی همزمان  در کردستان برگزار شده است، با تلاش های فراوان اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی کشتی از آمادگی لازم برای مسابقات جهانی برخوردار است

تیم ملی کشتی از آمادگی لازم برای مسابقات جهانی برخوردار است