مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:322021-04-11دانش

راه اندازی اولین مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» در پارک علم و فناوری کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز منش در سال جاری، گفت: - راه اندازی اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در پارک علم و فناوری کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: اولین مرکز نوآوری و شتابدهی منش در استان کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز منش در سال جاری، گفت: راه اندازی این مرکز از سال گذشته در استان های مختلف کشور شروع شده و از یک ماه پیش این مرکز در استان کرمانشاه هم راه اندازی شده است.

آزادی افزود: منش مرکز نوآوری و شتابدهی بوده و مرکزی برای فعالیت افرادی است که به اقدامات نوآورانه در حوزه کسب و کار علاقه دارند.

در این مرکز، افراد در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی توانمند شده و تحت حمایت قرار می گیرند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: در فاز اول که ترویج است، در این مرکز افراد با مفاهیم اولیه کسب و کار، نوآوری و ایده پردازی آشنا می شوند و در فاز دوم که بحث نوآوری است، افراد ضمن شناسایی ایده های مرتبط به علاقمندی و رشته تحصیلی خود، می توانند ایده هایی را هم که از قبل داشته اند به نوعی تثبیت کنندوی تصریح کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» در پارک علم و فناوری کرمانشاه

راه اندازی اولین مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» در پارک علم و فناوری کرمانشاه