مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:182021-04-11پزشكي

جولان افسار گسیخته کرونا در شهرستان حاجی آباد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد گفت: عدم توجه به هشدارها و پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی و اصرار بر برگزاری مراسم عروسی، روزهای سیاهی را از نظر ابتلا به کووید19 رقم زده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد گفت: عدم توجه به هشدارها و پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی و اصرار بر برگزاری مراسم عروسی، روزهای سیاهی را از نظر ابتلا به کووید19 رقم زده است.

دکتر حسین اقتدار بختیاری در گفت و گو با ایسنا، افزود متاسفانه پیروی نکردن و عدم پایبندی مردم به توصیه های مکرر ستاد کرونا مبنی بر پرهیز از مسافرت، عدم برگزاری هرگونه مراسم و شرکت در تجمعات خانوادگی، روزهای سیاه کرونایی را برای شهرستان حاجی آباد رقم زده است.

وی بیان کرد: متاسفانه طی یک روز نمونه گیری از موارد مشکوک در شهرستان، تعداد 90 نفر بیمار مبتلا به کووید19 شناسایی شده است که از این تعداد 77 بیمار شناسایی شده از میهمانان شرکت کننده در مراسمات عروسی برگزار شده در روستای سیرمند در طول تعطیلات نوروزی بوده اند.

بختیاری خاطرنشان کرد: متاسفانه تمام زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان طی سال گذشته که بارها با هوشمندی و پیگیری دقیق موارد در تماس، از پیک های افزایشی بیماری جلوگیری کردند با بی توجهی مردم از بین رفت و کادر بهداشتی شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان افسار گسیخته کرونا در شهرستان حاجی آباد

جولان افسار گسیخته کرونا در شهرستان حاجی آباد